کتاب لی آوت مرجعی برای صفحه آرایی اثر آلن سوان (LAYOUT SOURCE BOOK)

در دنیای امروز با کمک فناوری می توان برخی از دستاوردهای ارائه داده شده در گذشته را پذیرفت. البته برای درک ویژگی های خلاق لازم است اطلاعات و فناوری هایی که در طول زمانی در دسترس بوده را مورد توجه قرار دهیم.
گرچه پیشرفت، طراحی و صفحه آرایی در طول سالها موثرتر ساخته شده است اما هنوز به کار بردن ماهرانه فناوری و اطلاعات در ایجاد یک اثر خارق العاده، فکر خلاق را می طلبد.
کتاب لی آوت با ماهیت وسیعی از ایده های بصری متفاوت در جست‌وجوی تفکری اساسی به‌گونه‌ای تنظیم‌ شده است که الهام‌بخش طراحان امروزی در تلاش برای برقراری ارتباط از طریق صفحه‌آرایی می باشد.
به عنوان نمونه، در سرتاسر جهان از بحث های نسل جوان طرح های نو و مهیجی در حال شکل گیری بوده و محرک اصلی برای این دیدگاه فرهنگی متفاوت، در موسیقی بین نسل ها نمود پیدا می کند. مجلات به عنوان صدای نسل جوان ماهیت موسیقی را با ایده های بصری متفاوت امتحان می کنند.
طرح هایی از کتاب لی آوت اثر آلن سوان طرح هایی از کتاب لی آوت اثر آلن سوان طرح هایی از کتاب لی آوت اثر آلن سوان طرح هایی از کتاب لی آوت اثر آلن سوان طرح هایی از کتاب لی آوت اثر آلن سوان طرح هایی از کتاب لی آوت اثر آلن سوان
به طور خلاصه برای شکل دادن به آینده صفحه آرایی تحلیل تصاویر تا آنجا که امکان دارد سودمند خواهد بود. با توجه به این که در طول قرون گذشته تعدادی از آثار هنری به عنوان الگو مطرح بوده اند مجله میزان پاژ که در این کتاب به آن اشاره شده است یکی از این الگوهاست. این الگو در زمان دستاوردهای خلاقی از هنر بزرگ و فناوری معاصر را به نمایش گذاشت و آن ها را به سمت نشریه ای بی نظیر، مهیج و پیشرو سوق داد.
هر لی آوتی که در این مجموعه نشان داده شده است شامل اصولی است که آن را جالب و منحصر به فرد ساخته است. و به عنوان مرجعی برای صفحه آرایی به چاپ رسیده است.

کتاب لی آوت (LAYOUT) یک مرجع بصری از بهترین کتاب ها، مجلات، روزنامه ها، کاتالوگ ها و بروشورهای طراحی شده در 100 سال اخیر
گرد آورنده: الن سوان
مترجم: لیلا کسائی

دسته بندی شده در: